2017. szeptember 3., vasárnap

2017.07.15 Költöző kiskutyák :) Shadow és Anulu

Úgy akartam, hogy egy posztban az összes kiskutya, de aztán meggondoltam magam, mert van akiről több kép lett, van aki sokkal, de sokkal később költözött, és hát a szokásos alap, az időrend ugye, amihez most már igyekszem tartani magam, ezért is a dátum mindig a címben. Szóval aznap az első két kisállat repült ki a fészekből, vagyis gurult haza autóval :)

Az első aki költözött az Shadow volt, vagyis Undisclosed Desires at Wendigo's Wind. Az az érdekes, hogy ő született hetedikként, utolsónak, de szerintem rá vártak a gazdik már legrégebben, hisz ők már tavaly nyáron is jártak nálam és azóta is többször meglátogatták a cseperedő kiskutyákat :) Igyekeztem a kölyköket megfürdetni, sajnos nem mindenkire jutott idő, de akire igen, arról általában kép is készült. Gonosz vagyok, de nagyon viccesek fürdés közben :D

Szóval csapzott, vizes Shadow :)

DSC_8444_


Persze tudta, hogy bosszulja meg a dolgot :D Csakazértse mutatta meg a füleit :D De azért a végére sikerült :) Gyönyörű babácska :) Szegénykém, ha tudta volna mennyien vártak rá :)

DSC_8459_

DSC_8471_


Shadow a gazdikkal :) A vicces a dologban, hogy kerti kutya lesz, persze nem kirakva és elfelejtve, hanem sok sok foglalkozással. De, nem ez a lényeg, hanem az, hogy a gazdik nem akarták, hogy sírjon és féljen éjszaka, így aztán az első éjszaka a kutya beköltözése helyett, a gazdi költözött ki a teraszra hálózsákban :D Még szerencse, hogy nyár van :D

DSC_8477_


A celEb, mert úgyis hiányolnátok ha nem szerepelne... Évi az előző látogatása alkalmával kedves kis ajándékokkal lepte meg a bandát, írtam az előző posztban. Nos, én nem akartam náluk hagyni a malacot, de elfelejtettük ameddig Shadow fürdött, és hát, ezek itt a szerencsétlen malac földi maradványai. Az elkövető mondjuk nagyobb részben nem Vatra volt, hanem Logan :)

DSC_8480_


A következő költöző U Can't Touch This at Wendigo's Wind azaz most már Anulu (igen, én is röhögök a nevén, de nagyon jóóóó :D ) A fürdés neki sem tetszett igazán, de ez egy szükséges rossz nekik :)

DSC_8482_


Tigi szolidarít :) Mindig. Kedves kutya. De lehet, hogy csak Anulu fülébe súgta, hogy de jó, hogy nem őt fürdetem :D

DSC_8483_


Kész és csillivilli :) Ő nem sértődött meg a dolgon :D Persze a nagyok kíváncsiak, az egyik képen Jessie a másikon Tigi orrmánya látható XD

DSC_8489_

DSC_8491_


A gazdikkal, akik nem csak újdonsült gazdik, de újdonsült házasok is :) Az a póló :D

DSC_8500_

DSC_8508_

DSC_8509_


Ugye mi jó barátok leszünk? :) Az elköszönés pillanata (nekem) de nem aggódok közel lesz és találkozunk sokszor :)

DSC_8514_


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése