2017. január 9., hétfő

Levélhátteres kutyás képek - 2016.10.26

Tudom-tudom, csúszásban :) De nem baj, jobb később, mint soha. Ezekhez a képekhez azért jár egy kis mese is :) Az udvarunkban van egy óriási, gyönyörű diófa, ami októberben már jócskán hullatta a leveleit, innen jött az ötlet, hogy szeretnék színes levélhátteres fotókat a falkáról. Lőttem egy-két képet, de nem tetszett, mert a diófalevél csak szürkés, barnás árnyalatú, színeset akartam. Egy utcányival arrébb minden ház előtt újrahasznosítható nejlonzsákokba tömött levelek voltak... nagyanyámék háza előtt is egy, színes meggylevelekkel tele... Nekem se kellett több, levelek autóba be, hazahoztam :D A különbséget szemléltetendő itt van ez a kép:

DSC_1710.JPG

Jobb oldalon a kupac a meggylevelek, illetve már a fantasztikus háttérre szórt levelek egy része is meggylevél, a többi dió. Azért azt gondolom jól látszik a különbség. Mondjuk nem tudom minek fáradtam ezzel, mert egy kis utómunkával lehet színesíteni a leveleken, de így jobb :D

A háttértartó az egy szimpla rács volt :D Elég találékonyak voltunk, megoldottuk :D 

DSC_1709.JPG

Miközben mi a háttérrel foglalkoztunk, kitettem egy ilyen régi bútoralkatrészt, hogy majd azon hasalok fotózás közben, de valakik megpróbáltak onnan kilakoltatni, sőt még egy halálra rémült és később Vatra általi elfogyasztással hősi halált halt albérlőt is találtam...

DSC_1947_small.jpg


Fly nem volt túl együttműködő, így őt nem akartam a pózolással kínozni, egy két kép ugyan készült róla, de nem olyan minőségű, hogy megmutassam, majd legközelebb. Kisállat nem értette, miért kellene neki az avaron hasalni, én meg nem erőltetek neki már semmit, főleg nem néhány kép kedvéért. Így aztán a korban következő Necco először :)

DSC_2045_big.jpg

DSC_2059_small.jpg


Aztán Jessie, aki nagyon kis fotogén, amikor épp olyanja van :D Jól látszik a játék a színekkel, szeretem :)

DSC_2068_small.jpg

DSC_2076_small.jpg


Diesel véleménye általában a fotózásról az, hogy: már megint???? De azért ezeken cuki :D

DSC_2121_small.jpg

DSC_2119_small.jpg


Logannek meg mindegy csak legyen valami apport a kezemben, vagy az ő szájában :D Meg ő mindig fotogén kisállat :)

DSC_2018_small.jpg


Naftának ez a feje :D Nem is tudom itt mit csináltunk, de elég viccesre sikerült :) A második képen viszont szép :)

DSC_2082_small.jpg

DSC_2094_small.jpg


Vatra... na jó ennek a kutyának az arcberendezése, hát, ha finoman akarom kifejezni magam, vicces :) Egy sereg olyan kép lett róla, amin nagyon röhögtem, ezeket inkább egy montázsba szedtem össze, nem akartam őket egyesével hozni, így is róla csináltam meg a legtöbbet, látjátok miért :D Mert kis majom :D

DSC_1970_small.jpg

DSC_1895_small.jpg

DSC_1888_small.jpg

DSC_1721_small.jpg

DSC_1742_vatta_small.jpg


A végén pedig Tigi, aki akkor még bőven eladó volt, de most már azt mondom NEM! Ez a kis gyökér olyan agyas és olyan szép és annyira Bacca, hogy biztos, hogy megbánnám ha eladnám, pedig most, hogy az új képei felkerültek már mehetne külföldre, de nem fog... itt még nagyon baba volt, azóta erősen pasisodik :)

DSC_1885_small.jpg

DSC_1879_small.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése