2016. december 23., péntek

Csak egy őszi séta

Azon ritka alkalmak egyike volt, amikor egész nap ráértem és az egész napot a kutyákkal töltöttem, alaposan sikerült lefárasztani őket. Két körös séta volt, először kivittem a nyugdíjas szekciót, Fly csak pórázon sétált, de közben élvezettel szimatolgatott mindent ami az útjába került. Necco megint a frászt hozta rám, kissé messzebb kószált, kiabáltam neki, mire elindult, de nem visszafelé, hanem amerre az orra nézett... és ezt előtte is eljátszotta egyszer és utána is már... öregszik, és szerintem a hallása már nem a régi, nem tudja betájolni, honnan is jött a hangom. Szomorú ezt látni, hogy megöregszenek ezek a mindig aktív, kitartó és fáradhatatlan barátok... Ugyanakkor szép is, hogy ennyi idősek, és még itt vannak mindannyian, viszonylag egészségesen. Természetesen a nyugdíjas szekció minden tagja rég ivartalan már. 

Gyönyörű mamák :) Necco 13 és fél, Fly 15 és fél, Diesel 9, Jessie 13 és fél évesen 💙

DSC_0906_.jpg


A fiatalabb csapatról már készültek mozgalmasabb képek is :)

Logan és a bot, amit szigorúan elvettem tőle :) Van labda, a bot balesetveszélyes... a facebookon is folyamatosan bukkannak fel rémes képek és sztorik, a kutyák torkába, mellkasába fúródott botokról, aminek sokszor tragikus vége van, de az emberek ennek ellenére sem tanulnak... 😠

DSC_0801_.jpg



Az akkor még elég csutka Nafta, mostanra már olyan, mint egy szibériai télre készülő medve...

DSC_0853_.jpg


Vattaállat :D

DSC_0863_.jpg




Csajok egymás közt :)

DSC_0872_small.jpg




Mindenki akcióban :D

DSC_0894_.jpg


DSC_0884_.jpg

DSC_0819_small.jpg

DSC_0833_.jpg




Boldog, fáradt kiskutyák :)

DSC_0846_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése