2016. szeptember 10., szombat

2016.08.07 Terelőösztönpróba

Csak azért mentem el, hogy lássam a két tőlem származó ebet ösztönpróbázni. Kicsit izgultam, mert épeszű ember nem megy el úgy ösztönpróbára a kutyájával, hogy az nem látott előtte birkát legalább egyszer, mármint a kutya, de mi bevállaltuk, ahogy egy barátnőm mondta: "így hiteles" és igaza van :) Mindkét kutya ügyes volt. Sajnos normális képeket magáról a próbáról nem tudtam csinálni, egyrészt gyorsan pörgött az egész, másrészt a karám egy része árnyékos volt a másik napos, így aztán épp csak azért fotóztam, hogy legyenek emlékeink az egészről... nem valami jó képek, de legalább van :D

Szóval az ösztönpróbát sikeresen teljesítő kutyáink:


DSC_8776_.jpg 

DSC_8774_.jpg

DSC_8768_.jpg

DSC_8763_.jpg

DSC_8762_.jpg


Mázli - Queensryche at Wendigo's Wind (őt azért volt jó látni, mert amióta elvitték a gazdik, nem is láttam, de elégedett vagyok a gyerekkel, nagyon szép <3 )

DSC_8756_.jpg

DSC_8751_.jpg

DSC_8750_.jpg

DSC_8749_.jpg

DSC_8747_.jpg

DSC_8737_.jpg


Orsi másik kutyája Bodza, őt csak azért mert szerintem ez a fotó zseniális lett :D Oké tudom, nem így kellene ezt csinálnia, de a birkákban nem tett kárt, de ez az arc viszont fantasztikus :D

DSC_8731_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése