2016. szeptember 6., kedd

2016.08.03 Necco beteg :(


Aznap reggel amikor kimentem a szokásos reggeli terepszemlére a kutyákhoz, és vittem a reggelijüket, Necco meglehetősen furcsán botorkált elém. Mint aki szédül. A reggelijét megette ímmel-ámmal, aztán elesett, felborult, a fejét ferdén tartotta, a szeme pedig ide-oda rángott, mint akinek rohama van. Nekem persze a legrosszabb jutott azonnal eszembe, hogy agyvérzése van és hát 13 éves és most mi lesz? Fogtam a kutyát betettem a kocsiba és rohantam vele orvoshoz (és nem, nem kértem azonnal tanácsot a facebookon, és nem kezdtem el kutatni mi baja lehet, hanem vittem állatorvoshoz! Sokan ezt csinálják és ezzel értékes időt veszítenek, ami adott esetben az állat életébe kerülhet!!!!) Most már persze nyugodtabban írok az egészről mert túl vagyunk rajta és nem is volt akkora a baj, mint amekkorának látszott, de rettenetes ijesztőek ezek a tünetek...  mutatok linkeket, hogy mi is volt a gond:



Érdemes megnézni a videót is mennyire ijesztő tud lenni ez a dolog :/


Az a durva az egészben, hogy ugyanez volt Fly-jal is két évvel ezelőtt, de neki fülgyulladással kombinálva, és neki a szeme nem mozgott, mint Necconak. Ő is hamar helyrejött és Necco is. Már aznap délután jóízűen rágcsálta órákig a marhacsontját, csak nem szívesen mozgott, mert gyakorlatilag azonnal elesett. Viszont másnapra már egész szépen mozgott, harmadik nap pedig már a szeme sem "ugrált". Most ott tartunk így két hét után, hogy a fejét egy kicsit még ferdén tartja, de egyébként rendben van. Úgy gondoltam megmutatom itt is ezt az egészet, hátha valakinek épp ilyen lesz az idős kutyájával és eszébe jut, hogy olvasta és nem esik annyira pánikba, mint én. Egyébként emiatt csináltunk Necconak egy teljes körű kivizsgálást, ahol kiderült, hogy a mája és a veséje alapján éveket tagadhat le a korából. A véreredményei is tökéletesek, ennek nagyon örülök :)

DSC_8604_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése