2016. augusztus 3., szerda

2016.06.25 Kutyafürdetés 1. rész :D

Biztosan elment az eszem, amikor az összes kutyámat, HETET megfürdettem szépen egymás után :D Diesellel kezdtem, mert amennyire lehetett ki akartam szedni a szőrét, ami amúgy sem túl jó minőségű, ráadásul az ivartalanítása miatt az egész hasa le lett nyírva, így még "érdekesebben" néz ki. Bíztam benne, hogy aki nem vedlik, annak a fürdés majd kicsit beindítja, aki meg vedlik az gyorsabban fog. Dizi fürdetés után kemény két napig nagyon szép volt, aztán újra kusza lett a szőre :) Szóval medveszőrű anyu így nézett ki fürdetés után:

DSC_6490_.jpg

DSC_6493_.jpg


Imádom a fülszőreit és nem csak én, ez Diesel szexepilje :D Hát még amikor kifehéredik a füle vége és úgy játszik papillonost :)

DSC_6497_.jpg

Komoly anyánk :) A lábán látszik igazán mennyi ebből a szőr és mennyi a kutya...

DSC_6511_.jpg


Szépségem :)

DSC_6532_.jpg


Aztán megunta a dolgokat :)

DSC_6516_.jpg

DSC_6533_.jpg

DSC_6518_.jpg


Hozom a többieket is egyesével, kettesével, úgyis rég voltak olyan posztok ahol külön külön szerepelnek az ebek, ráadásul szépek, frissen fürdetve, bár ez az állapot őket ismerve egyáltalán nem tart sokáig, de most már nem baj, hiszen itthon vagyunk, akkor fürdetek amikor akarok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése