2016. június 12., vasárnap

2016.03.31 Nafta & Logan

Nagy lelkesen fogtam ezeknek a képeknek az elkészítéséhez :) Egy virágzó szilvafa alatt készültek, egyrészt először használtam a fixötvenet ellenfényben, másrészt elég viccesen hoztam össze ezeket a képeket. A szitu a következő volt. Kutyákat lefektettem a tervezett helyre, majd megráztam a fát, hogy hulló szirmok közt tudjam a szerelmeseket lefotózni. Igen ám, de ezzel több baj is volt. A kutyák nem értették, miért rázom a fát és inkább engem figyeltek hátrasunyt fülekkel és értelmetlen pofákat vágva, mint hogy szépen néztek volna, ahogy kell. Pluszban nem tudtam elég gyorsan rázni a fát, hasra vágódni a géppel a kezemben, fókuszálni és lőni, miközben még a kutyákat is figyeltettem. Ezt a dolgot elég hamar feladtam... Utána megpróbáltam botokat dobálni a fára, hogy a botok verjék le a szirmokat, miközben én fotózok. Igen ám, de ezzel meg az a baj, hogy a falka apportmániás, és kigúvadt szemekkel meredtek a botra és a legkevésbé sem voltak hajlandóak szépen nézve együtt működni :D Nem egyszerű a fotós élete, na, segítségem meg épp nem akadt aki rázta volna a fát. Így hát szépen lehasaltam a kutyákkal szembe, félig meddig egy hangyabolyba lógva, kényelmetlen gyökereken hasalva, mert csak onnan tetszett a pozíció és vártam, hogy segítsen a szél :D

Az első kép a legtermészetesebb, tetszik ez az ellenfény, bár van még mit javítani rajta. Azért kinagyítva eredetiben sokkal szebb ez a kép, mint így kicsiben. Az a fura, hogy szeretem az élénk, erős színeket, de itt kifejezetten tetszik a visszafogottabb színvilág. Ezen nagyon még plusz kontraszt sincs, de így a jó. 

DSC_4474_.jpg


Na ez lett az idei legkedvesebb képem :) a két legszebb kutyám, Nafta már 14 napos tüzelésben, és még mindig nem volt akció. Tenyésztőként ez kissé idegesített, de bíztam a természetben, mint az később kiderült, nem is hiába. Na de vissza a képre, Nafta fülei nem az igaziak, de ennek ellenére imádom ezt a képet, a hulló virágszirmok, az utómunkával kialakított tavaszias, pasztelles színű háttér, olyan mint egy esküvői fotózás helyszíne, végül is az is egy kicsit. Olyan romantikus :) Ideteszem a nagyméretű kép LINK-jét is, lehet csak én vagyok elfogult, de érdemes megnézni :)

DSC_4476_.jpg


A vőlegényről is készült egy ilyen különleges hangulatú kép, nagyon szeretem :)

DSC_4453_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése