2016. március 17., csütörtök

Így készült :)


Persze szokás szerint megcsúszva, de azért hozom ezeket a képeket is, mert szép ez a két kutya és mert Diesel viselkedése egyszerre botrányos és poénos :D Szóval a "kiválasztott" apa Beni volt, ő már panziózott nálam régebben, ismertem a természetét, láttam kutyákkal, láttam mozogni, tréningeztem vele, és ez valamint a törzskönyve még a nagyon vicces neve (Racka Fan Club Brainstorm) ellenére is elég meggyőző volt, így őt választottam Diesel utolsó párjának, mert hogy ez volt tőle az utolsó, egyben negyedik alom is. Az első randi nem igazán sikerült, mivel a nem újdonsült menyasszony hevesen vetette magát a tapasztalatlan férjjelöltre, és azzal ellentétben amit mutatott, még nem is volt időben. Konkrétan folyamatosan erőszakolta Naftát (mi is az amikor azonos nemű, kiskorú, saját gyerekével folytat valaki szexuális kapcsolatot??? Mert azt csinálta...) és Logant, ez utóbbinak természetesen tetszett is, de mivel apjára ütött röptében a legyet típus, ezért sasszemmel néztem őket mindig, nehogy :) Bár az előző Logan-Diesel alom is fantasztikus lett, de itt most Benié volt a főszerep. Na de vissza a randihoz. Tapasztalatlan kan, nimfomán, nem időben lévő szuka találkozásából ilyen képek születnek:

DSC_8836.JPG


Szóval két óra erőszak után fogtam Dizit és hazavittem a Balaton partjáról ahol a randi volt, hogy két nappal később újra megpróbáljuk a dolgot. Természetesen para volt, hogy biztos nem is lesz már időben meg ilyenek, de Dieselt ismerve azért bíztam benne, hogy bőven időben lesz még. Az első alma készültekor az első és az utolsó fedeztetés közt 8 azaz NYOLC nap telt el, és ott is ő erőszakolta rá magát Baccara, semmi kényszer, semmi mesterséges dolog. 

Két nappal a fentiek után Beni látogatott meg minket, és konkrétan kettő perc után megtörtént a fedezés :) Vannak erről is képek, de elég legyen ennyi :)

DSC_8868.JPG


Harmadik alkalommal már két perc sem kellett neki, az a randi már Sopronban történt Beni birodalmában. Ott már képeket sem csináltunk. Ellenben a második találkozáskor készült néhány szép kép a büszke szülőjelöltekről:

Beni:

DSC_8902.JPG


DSC_8905.JPG


DSC_8911.JPG


DSC_8928.JPG


Aztán a magukkal és egymással is nagyon elégedett szerelmespár :) Nagyon cukik voltak egyébként :)

DSC_8935.JPG


DSC_8937.JPG


DSC_8950.JPG


DSC_8961.JPG



Folytatás következik majd a kicsikkel is, ha nem is túl bőbeszédűen, végül is már nagy lovak mind...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése