2015. január 10., szombat

Székesfehérvár CACIB és Fly szülinapja :) 2013.05.10 és 11.

Ez volt az első magyar kiállítás, amin Naftával részt vettünk, nem is kezdte rosszul, rögtön CAC, CACIB, BOB címeket szerzett :D Azóta nem is voltam vele magyar kiállításon, de majd idén megyünk pár helyre. Nem vagyok az a mindenhol verjünk meg mindenkit, és csesszünk el egy csomó pénzt nevezésre típus. A cél a Hungária Champion. Nekem a különböző show meg grand meg hasonló championok, amik csak arról szólnak, hogy kitartással, szorgalommal, meg szerencsével akármilyen kutyából lehet 3 különböző magyar champion címmel rendelkező állat, nem jelentenek semmit. Akkor inkább legyen meg pár szomszédos országé aztán kész. Nafta amúgy sem panaszkodhat... pár napja múlt két éves, nyár óta ki se állítottam, de már 3 ország felnőtt championját elkezdte és nem 1-1 címmel. De mondom nekem a kiállítás olyan, hogy szuper nyerni, de túl unalmas és túl sokba kerül. A képzés? Az más! Az kihívás. Olyan postok is lesznek. De most Fehérvár CACIB. Naftán kívül még Dantet vezettem fel, aki CACIB címet kapott, az elsőt életében, úgyhogy büszke voltam rá. Nafta tesója, fiatal kanok közt nagyon jót kapott.

Naftáról ez az egy kép lett a ringben nagyjából értékelhető, mennyire rutinos volt :) most meg építhetem újra, mert a 3 féle sport egyikében sem tanulunk ringdresszúrát :D

DSC_9354.JPG

Ringes képet nem hozok többet, mert lusta vagyok eredménylistát visszakeresni, anélkül meg minek? De a jelenlévő kutyákról készült képek itt megnézhetőek. Persze Kukacról azért készült utána itthon is néhány :) A Fajtagyőztes cím örömére kapott egy cuki narancssárga bilétát is, a telefonszámommal, amit azóta már elhagyott és itt látszik a szexi nyakörve is :D

DSC_9724.JPG

DSC_9735.JPG



A kiállításra kijött Beigli is és Nudli, akik rokonok, mert Nafta apja és féltestvére ők. (Jump In The Fire és La Rosa Negra at Wendigo's Wind)

DSC_9694.JPG



Ott volt Nafta alomtesója is, Szotyi, aki azóta már nem él :( borzasztó és felfoghatatlan ami történt, de csigamérget talált és megette. Semmit nem tudtak tenni érte, az állatorvosnál elment :( Gyönyörű és csodálatos kutya volt... :( nem is akarok erről többet írni, mert túl friss az egész, és nem is nagyon tudok :(

DSC_9588.JPG

DSC_9574.JPG

DSC_9570.JPG


Másnap volt Fly 13. szülinapja, akkor még tökéletesen volt azóta átesett két komoly betegségen és egy műtéten, most pedig a szeme romlik, de nagyon, alig lát már :( De az akkor képeken még tökéletesen egészséges volt! Ezekről majd beszámolok, hogy mi történt vele, de ez most még nem az a post. 

DSC_9703.JPG

DSC_9711.JPG

DSC_9715.JPG

DSC_9718.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése