2015. január 10., szombat

2014.05.07 Django

Ez a bejegyzés Django halálakor íródott, a személyes blogomra... most eljutottam odáig, hogy ide is kiteszem. Még most is tele vagyok kérdésekkel és miértekkel és még most sem értem, hogy történhet meg ilyen... :(

"Ezeket a napokat szívesen kihagytam volna az életemből...
Reggel hét körül csörgött a telefonom, nézem, Karina. Ő nem szokott ilyen korán hívni, tudtam, hogy baj van azonnal... de amikor kimondta azokat a szavakat, hogy Django elpusztult, hát azt hiszem sokkot kaptam. Úristen mitől pusztul el hét hónaposan egy kiskutya??? Átfutott az agyamon, hogy biztos baleset, kirohant, másik kutya elkapta, de ennél Karináék ezerszer jobban vigyáznak a kutyáikra, az ilyesmit én sose értettem meg, hogy hogy lehet úgy nem figyelni egy kutyára, hogy elüssék például :( De nem... Django reggelre holtan feküdt a kennelében.... nem is annyira akarom részletezni, így is mindjárt megint elbőgöm magam a kiskutya miatt, de megbeszéltük, hogy mivel ez annyira hihetetlen és csak szeretnénk tudni az okát, ezért kérünk boncolást is, hogy kiderüljön mi okozta ezt. Karinával közben megbeszéltük, hogy nem érhette baleset, nem bántotta másik kutya, ha leesik a 80 centi magas kutyaházról netán attól nem hal meg, fenn nem akadt sehol, amúgy is csak kullancsnyakörv volt rajta az meg elszakadt volna, meg nem mérgezték, pár napja kinn se járt sehol, a szomszédok mind kutyások, nem bántják, eddig se volt baj egyik kutyával sem, gyógyszert se kapott semmi olyat, meg amúgy is +/+-os a szűrése, ha netán valami megakadt volna a bélrendszerében annak is nyoma lenne, babéziás sem volt, semmi... Ráadásul a boncoláskor sem derült ki semmi, mindene teljesen egészséges volt. Érthetetlen felfoghatatlan... Én is beszéltem a dokinkkal, egyszerűen nem tudja, mi történhetett... Tovább lehetett volna vinni Budapestre, de ki akar egy halott kiskutyával 200 kmt autózni, úgy, hogy se hűtés se semmi. Ezt nem akartuk bevállalni... Felküldeni nem lehet, csak vinni és a kutyánkat már nem hozza vissza semmi..."

In memoriam Django
2013.09.28 - 2014.05.07

DSC_7475.JPG


Nem sokkal a halála előtt jártam ott, egy egészséges, aktív és nagyon intelligens kiskutya volt... nagy terveink voltak vele. Az utolsó képek róla, igazi nyúlánk kamaszkutya... <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése