2013. október 17., csütörtök

2013.08.04 csak néhány akkori kép :)

Igen, csak fotózgatás, mert fotózásnak még nem nevezném, még csak ismerkedünk a Nikonnal... Az úgy volt, hogy kivittem és lefárasztottam a bandát, aztán elkezdtem automatán nyomkodni... aztán átraktam manuálisra és kísérleteztem, lett egy csomó vacak kép, egy kevés használható, és még kevesebb jó. Minden kutyáról néhányat hagytam meg az általam legjobbnak ítélteket. Azóta már alakult a technika, ha nem is sokat, de elkövettem néhány számomra emlékezetes képet :) Amúgy nem akarom, hogy kizárólag fotósblog legyen a blog, de úgy gondolom jó fotókat nézni jó dolog, de azért mesélek is majd sokat. Most dilemma van, mert közben "megjavult" a freeblog, tehát ott is elméletileg lehetne folytatni, bár még nem próbáltam de a régi bejegyzések láthatóak. Na de vissza az eredeti témára, jöjjenek a lányok és az egyszem pasi :)
A kutyák nevére kattintva elérhető az
épp aktuális galériájuk :)

Fly

DSC_1178


Necco

DSC_1159


DSC_1209


DSC_1152


DSC_1172


Ja és persze muszáj volt róluk nagyjából egyben is készíteni képeket, édesek :) az album linkje itt van :)

DSC_1192


DSC_1191

DSC_1183

DSC_1162


Érdekes most visszanézni ezeket a képeket, mert itt rendesen kopaszok voltak még, most meg már újra tudom őket fésülni :) és persze rengeteg a kullancs és teljesen mindegy mi van rajtuk védelem gyanánt... akkor is találok bennük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése