2016. október 30., vasárnap

Őrület (2016.09.18)

Gondolkodtam milyen címet adjak a posztnak :D Nem jutott jobb eszembe. Vendégeink voltak, rokonok, ráadásul azon kevesek közül, akiket kedvelek, mert szeretik a kutyáimat, meg úgy amúgy is :D Egyetlen egy dolog nem tetszett. Majdnem sötét volt már amikor nekiálltak szórakozni a falkával, azaz nem egészen, mert már előtte is csak én akkor még nem voltam otthon. Mire hazaértem, arra pedig erősen sötétedett már. Szóval a képek minőségéért előre is elnézést, tőlem nem megszokott, hogy ilyen szarok... Az állatok közt egyébként mindig ez megy, közösen vadásznak egy apporttárgyra aztán egymás elől próbálják meg elvenni, miközben Vatra valakin, általában Loganen lóg :D

Vattácskának kijutott a kényeztetésből, mert kicsi és cuki, bár nem mindig az ő elképzelései szerint történtek a dolgok :)

DSC_0734.JPG

DSC_0697.JPG


Játszani mindig kell, mindegy hogy mivel, mindegy hogy kivel, játék legyen és kész :)

DSC_0728.JPG


DSC_0723.JPG

DSC_0664.JPG



Jól érzi magát :D

DSC_0724.JPG


Ezek a képek már fenn vannak FB-n is, mégpedig olyan szöveggel, hogy Vatrából egyszer kutyaszar lesz... ez csak néhány kép, de én nap mint nap látom, hogy mit művel ez a kis gyökér a többivel, és csak annak köszönhető, hogy még él, hogy a nagyok nem veszik komolyan :D Persze egy-egy odakapás előfordul, olyankor méltatlankodik hangosan, és jön hozzám simogatásért, hogy őt most aztán nagyon bántották :D

DSC_0708.JPG


DSC_0705.JPG


DSC_0656.JPG


DSC_0706.JPG



Loganben egy mali veszett el valahol mélyen, de a fogáskészsége a felszínen van... mindegy mit kell fogni, de azt erősen... simán megpörgetem a levegőben akármin :) Igaz itt nem én fogom a frizbit!

DSC_0674.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése