2016. július 15., péntek

2016.06.03 Vatra

Kis köcsög. Mert az. Folyamatosan életveszélynek teszi ki magát azzal, hogy gátlástalanul ugrik fejest a nagyok táljába, miközben azok esznek. Erről nagyon gyorsan le fogom szoktatni, mert nem vagyok hajlandó senkit külön etetni azért mert neveletlen. Nem lesz az. 

Eddigi hülyeségei közé tartozik, hogy a kertben lévő hintaágyról leszedte először a huzatot, néhány centis apró cafatokra tépte, amikor meg már nem érte el, akkor a szivacsot kezdte el meggyilkolni. Aztán megkezdte a ház sarkát is. Szépen szisztematikusan bontotta a hungarocell szigetelést... aztán adtam neki egy csomó rágható cuccot, amivel csak az a baj, hogy a nagyok is szeretik, így most az udvar borítva van széjjelrágott labdákkal, fejőgumikkal, műanyag üvegekkel, erős rongyokkal, bőrjátékokkal, nagy csontokkal, amiket folyamatosan aprítanak, én meg szedem össze és dobom a kukába utánuk. De azóta legalább értékes tárgyakat nem tett tönkre :D Természetesen mindent lop ami mozdítható és rettenetesen szemtelen a felnőtt kutyákkal is :D

Az első pár napban már kapott nyers, csontos borjúhúst is. Persze meg kellett vele beszélnem, hogy nekem bármikor oda kell adnia, a kutyáktól bevédheti, tőlem nem. Úgy érzem lesz még pár próbálkozása, de egyébként gyorsan tanul nagyon. Gyakorlatilag már az első pár napban megtanulta az ül, fekszik, lábhoz, pörög, fordul és pacsi alap dolgokat. 

Takarítani nem szeret. Anyu a lépcsőt söpörte volna, amire a kis féregállat telibe fogta a seprűt, és nem engedte el semmiért sem :D Én ott örvendeztem, milyen csodálatosan fog, anyám meg "akkor cseszd meg, vidd!!!" felkiáltással átengedte a kutyának a seprűt :D Imádat a kis állat. Szerintem sok ilyen sztori lesz még vele, majd hozom őket, mert eléggé szórakoztató :D

DSC_5891_.jpg

DSC_5886_.jpg

DSC_5885.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése