2016. június 6., hétfő

2016.03.28 Húsvét

Húsvétkor kutyástól hazautaztam, természetesen csak úgy magamhoz híven szétszórtam ezeket a tojásokat a lakásban, majd riasztottam anyukámat, hogy valami "állat" teleszarta a lakást :D Szegény mindig kiakad a hülyeségemtől :) De a tojásokat fészekbe helyezte, hogy a délután érkező unokahúgom (aki addigra torkig volt csokival és annak keresésével) majd megtalálja. A kutyák nem sok szerepet kaptak most, illetve csak néhány kép készült, de azokat megmutatom :)


DSC_4228_.jpg


Ezzel a két állattal kisétáltam a parkba, hogy képeket készítsek az alom albumába. Hát nem sikerültek valami fényesen, ezt hagytam meg belőle. Nem tudtam igazán figyelni a beállításokra, így aztán kicsit (nagyon...) kiégtek, túl világosak lettek. A PS-hez meg még mindig nem szereztem megfelelő filebeolvasót vagy mit, amivel RAW-ot is tudok szerkeszteni, így aztán korrigálni se nagyon tudtam őket. Leszedtem néhány verziót, amivel nem akart működni, de nem vagyok túl nagy kocka, nem jött össze, bár általában megoldom az ilyet, de lelkes segítséget örömmel fogadok akár kommentben, akár mailben, de postagalambbal is jöhet, mert az általam kipróbált verziókkal a konvertálásig ugyan eljutottam, de beolvasni már nem tudta a PS... A CS verzióval rendelkezem, ha valaki nagyon szeretne segíteni :D Igyekszem megoldani, mert hatékonyabb lenne az utómunka, csak elég idő kellene rá... :/

DSC_4262_.jpg


Ezek a képek nagymamám házában készültek ahova nem jöhet be kutya. Na most mégis valahogy bekerültek oda az állatok, mégpedig azzal az alapos indokkal, hogy ha nagyanyám tacskója Morpheus befedezi az udvaron maradó Naftát akkor kínhalált hal, ezért Nafta nem maradhat az kinn, ha pedig Logan maradna ajtón kívül, akkor a féltékeny pasi tuti keresztben nyelné le a tacskót, amit nem szeretnék. Amúgy nem bántja, semmilyen idegen kutyát nem bánt, főleg nem nála kisebbeket, de most rettentően féltette a nőjét. Így aztán a kutyák bejöttek, morzsaporszívósat és kunyerálógépet játszottak. Természetesen a fotózáskor teljesen ártatlan és jól nevelt kutyának tűnnek :) Logan keresztbe tett lábai pedig iszonyat cukik :)


DSC_4282_.jpg

DSC_4300_.jpg

DSC_4286_.jpg

DSC_4289_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése