2016. május 24., kedd

2016.02.18 Ködös séta

Szomorú, hideg, csöpögős, ködös idő volt. De ennek is megvan a hangulata és gyönyörűen látszik a fényviszonyok változása a képeken. Még Timi hívta fel a figyelmemet, hogy a stúdiós képeken mindig olyan szép és éles és csillogó a kutya szeme. Hát megy ez nem stúdióban is :) Ha nem is profi. Jessie szemeiben pl. tisztán kivehető, ahogy géppel a kezemben fotózom őt. Nekem nagyon éles a különbség a két objektívvel készített képek között. Most már csak az a telezoom kell majd :) meg egy fix85, meg egy macro, meg egy... Na jó inkább a képek, kor szerint a fiatalabb felé haladva :)

Mamzi, aki nem értette, miért kell neki egy helyben ülni és ennek a véleményének hangot is adott egy  (sok) hosszú, hangos ásítással, amivel az időt is jellemezhetjük akár :)

DSC_3467_.jpg

DSC_3469_.jpg

DSC_3426_.jpg


Szerintem Necco első képe is egy épp majdnem befejezett ásítás volt, szerintem unalmas vagyok nekik már a "ül-marad-figyel-holacica-fürkéssz-üljvissza" szókombinációval :) Na jó azért Necco összeszedi magát mindig és szépen figyel ha kérem :)

DSC_3449_.jpg

DSC_3447_.jpg


Jessie néha olyan kétségbeesett fejet tud vágni a képeken :D Szegény, ő mindig mindent felborít, kis trampli, de itt épp nem nagyon volt semmi, aminek neki mehetett volna mégis olyan feje van, mint akit épp lecsesztem :D A másodikon viszont tükör a szeme <3

DSC_3441_.jpg

DSC_3438_.jpg


Diesel itt épp a legótvarabb szőrében a gyerekei születése után néhány hónappal. Engem sose zavart, ha mások így látják a kutyáimat, hiszen ez sokkal természetesebb, hogy egy szuka ellés után így lekopaszodik, mint az, ha egy kutyát folyton csak standardpózba kényszerítve teljes szőrben fotóznak :) 

DSC_3437_.jpg

DSC_3417_.jpg

DSC_3422_.jpg


Logan, jó hát ő mindig szép, és majdnem mindig van a közelében labda :) Nem is tudom őt elképzelni apport nélkül soha és sehol :) Bolond mániákus. Szeretem :)

DSC_3477_.jpg

DSC_3452_.jpg

DSC_3478_.jpg


Végül pedig egy alvázmosásra szoruló Nafta :)

DSC_3459_.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése