2016. április 26., kedd

Havas séta :)

Még a múltkori januári képek folytatása, a kevésbé dinamikus fajtából :) Gyakorlatilag minden kutyám szereti a havat, én meg szeretem őket hóban fotózni, mert jól áll nekik, bár elég nehéz jól fotózni hóban, nem is mindig sikerül. Kezdem a legidősebbel, haladva a fiatalság felé :)

Sajnos Mamzi már elég nehezen viseli a fésülést, nem is szereti, hisztizik, ez látszik is rajta, de most rászoktam arra, hogy minden nap lefektetem és pár percet fésülöm, mindig csak egy picit. Plusz neki a nagyon hosszú szőrszálait meg is rövidítettem már, hogy ne tudja lepisilni, a hasán is kiritkítottam neki, mert ott hajlamos a csomósodásra, így könnyebb őt karbantartani, jól érzi magát, és nem kínzom a hosszan tartó fésüléssel. 

DSC_2000.JPG



DSC_2019.JPG



Necco, aki a hó alatt is egeret vagy egyéb élőlényt keresett :) 

DSC_2027.JPG




Jessie, hát rajta is látszik, hogy szereti a havat :) Érdekes egyébként, hogy idén nem növesztettek akkora téli bundát, mint az előző évben, és viszonylag hamar le is dobták.  Nem volt valami kemény tél, így most majd készülhetünk a kullancsinvázióra... :/

DSC_1989.JPG



Diesel, aki itt már elég borzasztóan nézett ki a kölykök miatti vedlésnek köszönhetően. Megmutatom, mert érdekes és már tudom, hogy semmi baja az égvilágon, de az első alom után eléggé megrémültem, hogy hova lett a szőre (Ja és mert nálam a kutyák valós küllemét, jellemét, szőrét látjátok, nem csak a kinyalt és teljes szőrben készült standardképeket...) Aztán rájöttem, hogy mivel neki az oldalán nincs fedőszőr, az aljszőr meg mind kijön az ellés után, ezért néz így ki. Rettenetes, de ártalmatlan, és ez még nem is a legcsúnyább állapota, a kopasz oldalát leszámítva, ennél lesz rosszabb is :) Ja és nem, nem fagyott meg a télen, mindig a szélvédett kennelben volt, a legszőrösebb többi kutyával, akikkel össze tudott bújni, és vastag szalma alattuk, valamint energiában gazdag kaja, egész télen. 

DSC_2051.JPG


DSC_2034.JPG


Logan, a mindig minden helyzetben szőrös és gyönyörű...

DSC_1986.JPG


DSC_1988.JPG


Végül a legfiatalabb :) Aki szintén mindig csodaszép (és nem normális).

DSC_2086.JPG

DSC_1954.JPG

DSC_1953.JPG

DSC_2046.JPG

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése