2016. január 14., csütörtök

Kutyák és gyerekek

Sosem értettem azokat, akik elpaterolják a kutyájukat a háztól amikor gyerek születik... bár nekem nincs még, de azért van a családban egy ilyen törpe, aki teljesen magától, ösztönösen imádja a kutyákat, nem fél tőlük, pedig a feje a borderek fejével egy magasságban van, nem is beszélve Jetiről, az otthoni borjú méretű házőrzőről... Igazából nem is akarok belemenni ebbe a témába, mert csúnya véleményem is van róla, viszont a képeken a jól szocializált kutyáim és a jól szocializált kiskölyök találkozója látható :) A képek magukért beszélnek.

A kutyákat itt mondjuk jobban érdeklem én, mint Lia :) Kivéve Dieselt, de neki hivatalból szeretnie kell mindenkit. (meg is teszi, szoktam is ezzel szekálni a munkatársaimat, akik sokszor találkoznak a kutyáimmal, hogy mindig a leggyengébb láncszemet szúrja ki magának és annak puncsol XD )

DSC_7590.JPG

DSC_7586.JPG

Logan nem szereti a gyerekeket, de eszébe nem jutna semmit csinálni velük, csak arrébb megy :) és keres valamit, amivel játszhat. Lehetőleg minél messzebb a számára furcsa kicsi lénytől, akinek hiába visz labdát, az nem, hogy nem dobja el, de inkább még el is veszi :D

DSC_7595.JPG


Azt nem sikerült elkapnom, amikor Nafta telenyelvvel smárol a gyerekkel, mert olyan is volt, de így nézett ki kb. ahogy itt smárol a Mamzival. Liának mégsem lett semmi baja, nem kapott el fertőzést és nem harapták át a torkát...

DSC_7583.JPG


Diesel éppen úgy néz ki, mint aki nagyon szenved attól, hogy gyerekközelben kell lennie. A farkát se csóválta, csak a szél fújja, azért néz ki úgy. :)
DSC_7580.JPG



Ugye? Mondtam én :D

DSC_7579.JPG


Ez meg talán épp a smárolás előtti pillanat lehetett. 

DSC_7577.JPG

Azt gondolom a normális kutyák ösztönösen normálisan viselkednek a gyerekekkel. Persze még a bordereket se hagynám soha felügyelet nélkül Liával, mert fellökhetik, megijeszthetik, de nem is kell. Amúgy meg rengeteg ismerősöm osztja azt a nézetet, hogy gyakorlatilag gyereket nevelni úgy kell, ahogy kiskutyát, csak kicsit nehezebb és tovább tart :D Beszélhetnék még erről, de egyelőre nem vagyok benne kompetens, de ami késik nem múlik :) A képeken lévő ismeretlen kétlábúak egyébként a húgom, meg a lánya Lia :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése