2014. május 13., kedd

Mamzi meg a naaaagy kivizsgálás

Februárban Flynak volt egy elég rossz időszaka, amikor meg is ijedtem rendesen, hogy itt hagy engem... Alig akart felkelni, a séta se annyira érdekelte, máskor rohant a labda után a többiekkel még ennyi idősen is, aztán már nem, inkább csak hozott valamit, hogy azt dobáljam neki, aztán már azt sem, csak feküdt és rágcsálta a játékát. Előtte már volt egy ilyen, amikor elkezdtem neki adni a spéci tápot, hogy biztos a csípője. Kicsit jobb lett, de nem az igazi, így úgy döntöttem, attól ha nem tudom mi baja van, attól nem leszünk előbbre és inkább tudjam, ha beteg. Így kértünk egy időpontot Sopronba, egy olyan rendelőbe, ahol én még azelőtt nem jártam, viszont mindenki dicsérte. Full ideg voltam, hogy vajon mi derül ki, Fly is ült, nézett ki a fejéből, de szerintem felét már beleképzeltem csak a dologba. No de mindegy, bementünk, kérdezték mi a helyzet a kutyával, elmondtam, aztán kivizsgálták, de úgy nagyon alaposan... Végigtapogatták minden részét nagyon alaposan, hasát, ízületeit, szemét, fülét, hőmérsékletet mértek, bőrét, szőrét, meg engem is alaposan kikérdeztek mi változott a kutya életében, hízott-e fogyott, mindenféle... meghallgatták a légzését, a szívét, vizeletmintát néztek, aztán ultrahang, de az is nagyon nagyon alapos volt,minden belső szervét egyesével, szuperül lehetett látni a dolgokat. Minden teljesen normális volt szerencsére. Vettünk vért is Mamzitól, teljes vérkép, amit laborba kellett küldeni. Pár nap múlva hívott Mamzi dokija, hogy azzal is minden rendben. Így arra jutottunk, hogy a rossz csípője fájhat és az okozza a tüneteket, bár a vizsgálatkor azt is néztük és mutatott rá fájdalmat, de nem olyan fokút, ami miatt ennyire el lehetne kenődve a Mamzi. Abban maradtunk, hogy kap egy hétig fájdalomcsillapítót és valamilyen kombinált összetételű porcépítőt, aztán meglátjuk. Amikor elkezdtem adni neki a fájdalomcsillapítót, utána két nappal, mintha kicserélték volna a kutyát, olyan lett, mint öt évesen. Rohan, hisztizik, elszedi a labdákat a többiek elől, én pedig megnyugodtam, hogy semmi baja az égvilágon :) Azóta is jól van,bár a porcépítős cuccokat emelt adagban kapja és az ízületvédős tápot sem hagytuk el, de ha csak ennyi kell, ez nem ár azért, hogy Fly jól érezze magát :) Ezek a képek még akkor készültek, amikor kapta a fájdalomcsillapítót. A süni azóta elhalálozott Fly gyilkos fogai közt, de ennyi véráldozat kell a boldogságához. 

DSC_6587

DSC_6594

DSC_6596

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése