2013. október 5., szombat

Terelőszeminárium Kettinger Dórival, Fertőszéplakon

Átmásoltam ezt a legelső bejegyzésből, de már az alsó kettőt megírtam közben.
- terelőszemináriumon Fertőszéplakon
- Klubkiállításon és frizbi EB-n
- obedience szemináriumon Csepelen
- flyball szemináriumon Fertőszéplakon
- Halászi kutyástáborban
- Luxemburgban kiskutyáért
- Devecserben kiállításon
-agility szeminárium Herendy Verával
-frizbi szeminárium Árkosi Józsival
- terelőösztönpróbán és kutyanapon Dénesfán 
- terelőtáborban és Dashing Dawn kutyanapon Portelken 
 A fertőszéplaki terelőszemináriumon sajnos nem fotóztam, így sok mindent nem is tudok már mutatni és írni róla, de Kettinger Dóriék jöttek le, volt egy kis elmélet aztán a gyakorlat, nekem Diesel, Logan és Nafta voltak a szereplőim :) Diesel még nem túl biztos magában, de szép ösztönnel dolgozik, de sokszor visszanéz, jól csinálta-e :) Logant földhöz kente a kos, nem is ártott neki, legalább visszavett az arcából, egyébként ügyes volt, de akire a legbüszkébb vagyok, az  pupper, akiről videó is van, szedi a kis lábait a kis pufók (akkor még pufók, most már kukac) teste alatt. Ráadásul ez már a második körös terelés volt, itt már elég fáradt is a gyerek.

 Milyen kis apró is volt akkor még :) Azóta azért látott már barit és  terelőösztönpróbát is nagyon szépen sikerült megcsinálnia, remélem egyszer munkavizsgát is tehetek majd vele... De előbb a BH és ha jó lesz a fogása, akkor az IPO is. Meglátjuk, képlékeny kis kukac most.  Igazából nem is írnék erről többet, jól érzetük magunkat, a szakmai részéhez meg nem nagyon tudok hozzászólni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése