2013. október 23., szerda

Halászi kutyástábor 2013. 1. rész

2013.07.29-2013.08.02 Halászi maga :)

Elkezdem végre a halászi kutyástábor összefoglalóját megírni. Több post lesz, mert különben brutál hosszú lenne, sok képpel, mert sok jó kép is készült, kicsit ugrálós lesz témáról témára, mert persze mindig megfogadom, hogy jegyzetelek az ilyen eseményeken és persze soha nem jegyzetelek... és mivel már nem is most volt, ezért megint sok értékes részlet kiesett. Többek közt ezért is írom mindkét blogot, hogy ha vén leszek és szenilis, a kölyköknek meg tudjam mutatni mit is csináltam :)

Ebben most csak a gyönyörű helyszínt szeretném bemutatni, ami évről évre visszahúzza a kutyásokat Halásziba, a Babos majorba. Sajnos csak az utolsó napon jutott eszembe, hogy csináljak néhány képet, de remélem sikerült kedvet csinálni néhány újoncnak ahhoz, hogy egyre többen és többen jöjjenek majd el évről évre, ha rajtam múlik én ott leszek és ha rajtam múlik egyre több borderes barátot fogok odacsábítani, hisz miért is ne? Minden adott amit a borderek szeretnek, idén már agility tréningek is voltak, ami eddig nem, hatalmas terület, 24 órában a kutyákkal lenni, a Duna part is közel ahol lehet úsztatni, kirándulni, össznépi tábortüzet csinálni, meg ami belefér. Szuper jó! Kedvcsinálónak néhány képecske magáról a helyszínről, a többi itt van az albumban.

Ez a gyönyörű épület itt magában foglalja az egyik vizesblokkot, az ebédlőt, a büfét, valamint az előadások és a bulik helyszínét. A felső szinten pedig kiadó szobák vannak. Nagyon klasszul van belül kialakítva, későbbi képeken majd látszik. A büfé egész nap üzemel, hűtött pia, melegszendvics mindig van, de konyha is, így aki akar előfizethet kajára is. Tavaly én is, idén nem, mert nyáron nincs kedvem enni a melegtől, sokszor csak ittunk :) No nem alkoholt! :)

DSC_1983


Ez itt az a tó amiben nem szabad sem fürdeni sem kutyát fürdetni, ám a hagyományok szerint a frissen végzett segédeket ebben a tóban avatják fel, értsd belevágják a vízbe, hogy öröm nézni. No ebben nekem is volt részem tavaly 3 ízben is, pedig még segéd se vagyok... de ezt már a tavalyi postban leírtam, majd belinkelem :) Nem kell megijedni amúgy, mert kb. 500 méter innen a Duna ahol viszont lehet fürdeni, kutyával vagy anélkül is és nagyon jó!!! :)

DSC_1982


Az előbbi épület hátulról, itt focipályák vannak, illetve a köztes területen is kb. 3 cm egyenletes fű van, gyakorlatilag bárhol bármelyik terület alkalmas tréningezésre és fotózásra (napozásra, iknikezésre, fetrengésre stb stb.) rohadt jó! :)

DSC_1980


A parkosított udvar egy része:

DSC_1968


Út a Dunához. A szállások a lefoglalható szobákon kívül apartmanokban illetve sátorban történnek, szuper az egész :) Az az erdősáv hátul már a Duna parton található, a mi sátraink kb. a fénykép készítésének helyével egy vonalban voltak az akácosban. Ez is egy sáv, teljesen jó mert a fákhoz ki lehet kötni a sátrakat és még árnyékot is adnak.

DSC_1964


A többit nézzétek meg a linken, nem akarok előre minden poént lelőni, és különben is kutyákat többet fotóztam mint helyszíneket, de még embereket is többet fotóztam mint helyszíneket és szeretnék sorban haladni. Ez volt a Nikon második nagyobb bevetése, közel sem sikerült minden úgy ahogy szerettem volna, de azért nagyon rosszul sem :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése